Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
February 3, 2012
Image Size
4.4 MB
Resolution
1300×7878
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
16,383 (7 today)
Favourites
484 (who?)
Comments
405
Downloads
172
×
Mskydragons' character meme -FH6- by firehorse6 Mskydragons' character meme -FH6- by firehorse6
Fun meme was fun :la: I wasn't gonna add N at first, he kinda stands out since he's the only BW character, but i liked the results so XD

I did this way before my final exams btw..but i forgot to upload it OTL

plz don't pay any attention to the drawing quality, the more u scroll down, the crappier it gets :stare:

E) Silver and Crystal? i don't think so :iconohohoplz:
F) sorry yaoi fans XD
Gold: whaaat? is it over already? ;3
J) :iconfuckyeaplz:

--------------------------------
All characters in this meme (c) Pokemon Adventures/Special

Blank meme: [link] by: :iconmskydragons:
Add a Comment:
 
:iconkinboxo:
Kinboxo Featured By Owner 13 hours ago
new found likeness for N Sunglasses are good 
Reply
:iconcandiezz:
Candiezz Featured By Owner Nov 25, 2014
The 1st, 4th and 2nd to the last, I dies of laughter!!!!
Reply
:icontristan-marlowe:
Tristan-Marlowe Featured By Owner Oct 26, 2014
I) ...and DIED! The End^^   OMG Silver is the best xDD
Reply
:iconalexg47:
Alexg47 Featured By Owner Oct 18, 2014  New member Student General Artist
D) "N... the boys sleepover is two blocks down from here..."
Reply
:iconshiney38:
shiney38 Featured By Owner Oct 18, 2014  Student General Artist
lol,ikr?
Reply
:icondenplaysgames:
denplaysgames Featured By Owner Sep 24, 2014  Student General Artist
These comics are the best XD
Reply
:iconmangafreakwarrior:
MangafreakWARRIOR Featured By Owner Sep 6, 2014  Hobbyist Digital Artist
omg xD
Reply
:iconmeloettagirl88:
Meloettagirl88 Featured By Owner Aug 28, 2014
LIBERATION!!!!!!!!!!! :icondealwithitnplz:
Reply
:iconadry-senpai:
Adry-senpai Featured By Owner Jul 24, 2014  Hobbyist Digital Artist
N is the most fabolouz! :icondealwithitnplz:
Reply
:icondeizmarol:
DeizMarol Featured By Owner Jul 21, 2014  Hobbyist Traditional Artist
The fourth box thought :iconimhappyplz:
Reply
Add a Comment: