Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
December 16, 2012
Image Size
1.9 MB
Resolution
800×5820
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
16,451 (7 today)
Favourites
566 (who?)
Comments
341
Downloads
61
×
Xmas comic thing by firehorse6 Xmas comic thing by firehorse6
im rly not sure why i drew this, it's so pointless :T
i wanted to practice different poses and expressions, then i kinda liked it and decided to clean it up a bit XD (yeah it was way messier :P )
in case you're wondering why Prof.Oak's beard is munched off: sta.sh/0z87n5tzpxr

The drama that is Emerald.
hey let's all go punch Red! :dummy:
i got lazy at the end ok?..that panel..before the last one..Green's hair is simply a bush XD i got to draw his hair way too many times :iconimsotiredplz:

bye c:
Add a Comment:
 
:iconlucythepokemonlover:
Lucythepokemonlover Featured By Owner Feb 3, 2015  New member Hobbyist Traditional Artist
Awesome ! :DDDDD
Reply
:iconpreciousknightwalker:
This happened to someone I know in fifth grade.  The teacher let slip that she knew someone who was Santa in the Christmas parade, and then someone said "what?" so we all had to pretend that she never said it.
Reply
:iconalexg47:
Alexg47 Featured By Owner Oct 18, 2014  Hobbyist General Artist
Damn it Red! CURSE YOU! 
Reply
:iconsailorshadey:
sailorshadey Featured By Owner Sep 24, 2014
Let's play 'Punch Red!' 
Reply
:iconmeloettagirl88:
Meloettagirl88 Featured By Owner Aug 29, 2014
Poor N XD
I guess he's never heard of profes-I mean Santa...
Reply
:iconnaehja:
Naehja Featured By Owner Dec 7, 2014
Well he has been alone with hurt pokemons all his childhood...it didn't help to know celebrations loved by children ^^"
And Get This was a *bip* so I don't think that he has disguise himself in Santa for his adoptive son
Reply
:icondarkmatterlord:
DarkMatterLord Featured By Owner Aug 14, 2014  Hobbyist
Red is getting no fun tonight. Just a cold and bleak night in the basement, with the suitors for Amnesia chained to the wall. 
Reply
:iconsailortyphoon:
SailorTyphoon Featured By Owner Aug 18, 2014
They'd probably get him back by them all challenging him at a battle at the same time.
Reply
:icondarkmatterlord:
DarkMatterLord Featured By Owner Aug 18, 2014  Hobbyist
Yeah, that's probably the more humane thing to do isn't it. 
Reply
:iconsailortyphoon:
SailorTyphoon Featured By Owner Aug 19, 2014
Yeah, but knowing Pokemon Adventures (and lol Red), it probably won't end up that way.
Reply
:icondianewman:
DiaNewman Featured By Owner Aug 12, 2014  Hobbyist Artist
i was doing this thing where i was laughing but i needed to breathe right but i was too busy laughing so i sounded like i was choking
because of this
EMERALD NU COME BACK
Reply
:iconamber-riptide:
Amber-Riptide Featured By Owner Aug 10, 2014  Hobbyist General Artist
Hmmm is it just me white or were you snuggling up to N =]= I see what you did there (<--- is too lazy to use emoticons)
Reply
:iconfirehorse6:
firehorse6 Featured By Owner Aug 10, 2014  Hobbyist General Artist
Thats white 
Yep fws forever~
Reply
:iconamber-riptide:
Amber-Riptide Featured By Owner Aug 10, 2014  Hobbyist General Artist
Hell yeah
Reply
:iconbrandonrrturns:
Brandonrrturns Featured By Owner Jul 17, 2014  Hobbyist Artist
Ruby: Is that emerla
Reply
:iconskyboss27:
SkyBoss27 Featured By Owner Jul 4, 2014  Hobbyist General Artist
Oh my gosh. XD When Emerald started crying and said 'what' I thought he was gonna throw off his clothes and streak like in Four Christmases. XD
And N's face while green kills him
Reply
:iconeeveeloves:
eeveeloves Featured By Owner Jun 10, 2014
good job red 
Reply
:iconanimegirlsakura:
AnimeGirlSakura Featured By Owner May 23, 2014  Student
Is N gonna be alright....?
Reply
:iconfirehorse6:
firehorse6 Featured By Owner Jul 16, 2014  Hobbyist General Artist
im not sure myself yelp
Reply
:iconanimegirlsakura:
AnimeGirlSakura Featured By Owner Jul 16, 2014  Student
We may never know. :shrug: Still funny, though. :)
Reply
:iconmantrix-sama:
Mantrix-Sama Featured By Owner Apr 27, 2014  Hobbyist General Artist
red is really regreting wat he did. green (the boy) is ready to rape red. yellow is gunna help rape red and is gunna break his heart >:3 . prof.oak is probably gunna take his pokedex 4 a month and lock him in a white room without ANYTHING 4 a month too. and wat i mean without anything..i mean without water, food and clothes >:3 !
Reply
:iconfirehorse6:
firehorse6 Featured By Owner Apr 27, 2014  Hobbyist General Artist
whoa xD
Reply
:iconknownobody:
knownobody Featured By Owner Apr 22, 2014
Yellow is making Red sleep on the couch tonight!~
Reply
:iconfirehorse6:
firehorse6 Featured By Owner Apr 22, 2014  Hobbyist General Artist
omg LOOOL :icondragonlaugh:
Reply
:iconknownobody:
knownobody Featured By Owner Apr 23, 2014
i mean just lok at that face, man is she mad... XD
Reply
:iconfirehorse6:
firehorse6 Featured By Owner Apr 25, 2014  Hobbyist General Artist
She iis xD
Reply
:iconpheliss-trems:
Pheliss-Trems Featured By Owner Apr 17, 2014  Student Writer
Do u have any idea how hard I laughed at this? Even my mom send me the 'WTF?!' look... -.-"
Reply
:iconfirehorse6:
firehorse6 Featured By Owner Apr 19, 2014  Hobbyist General Artist
omg im so glad i could make u laugh
Reply
:iconnightdreamerii:
nightdreamerII Featured By Owner Apr 7, 2014
LOL leathery laughing my pants off
Reply
:icongemini-0601:
Gemini-0601 Featured By Owner Feb 17, 2014  Hobbyist General Artist
Emerald's face was priceless XD XD XD
Reply
:iconfirehorse6:
firehorse6 Featured By Owner Feb 22, 2014  Hobbyist General Artist
thanks xD
Reply
:iconzawhweh:
zawhweh Featured By Owner Jan 14, 2014  Student Artist
Bravo Rosso (Good Red) you crush Emerald's trust in Santa you have to let it sink in first
Reply
:iconeeveesforlife:
eeveesforlife Featured By Owner Jan 6, 2014
good going red -san
Reply
:iconharihyon:
harihyon Featured By Owner Jan 2, 2014  Student
Red...You are  KY!! (unable to read a situation
LOL www
Reply
:iconemeraldeyes152000:
emeraldeyes152000 Featured By Owner Dec 23, 2013  Student
childhood ruined XD
Reply
:iconfirehorse6:
firehorse6 Featured By Owner Feb 22, 2014  Hobbyist General Artist
exactly
Reply
:iconmiyamiyah:
miyamiyah Featured By Owner Dec 12, 2013  Hobbyist General Artist
LOL LOL LOL
Reply
:iconmatchmakingdove1028:
matchmakingdove1028 Featured By Owner Dec 1, 2013  Student Digital Artist
WAY TO GO RED AND N!!!!
Reply
:iconcarameja:
Carameja Featured By Owner Nov 28, 2013  Hobbyist General Artist
Way to go Red!
And way to go N >.>"
Reply
:icontheshipingqueen:
TheShipingQueen Featured By Owner Nov 16, 2013  Student Traditional Artist
good goin buddy
Reply
:iconbirishimi:
Birishimi Featured By Owner Nov 13, 2013  Hobbyist Digital Artist
ohmaigod...N's face in the 3rd frame
O-O
Reply
:iconfirehorse6:
firehorse6 Featured By Owner Nov 13, 2013  Hobbyist General Artist
lol XD
Reply
:iconbirishimi:
Birishimi Featured By Owner Nov 13, 2013  Hobbyist Digital Artist
wait...in the ninth frame....IS N DEAD?

:iconcryforever:
Reply
:iconfirehorse6:
firehorse6 Featured By Owner Nov 14, 2013  Hobbyist General Artist
Lol no just beaten up xD
I would never kill him ;A;
Reply
:iconbirishimi:
Birishimi Featured By Owner Nov 23, 2013  Hobbyist Digital Artist
THANK ARCEUS
Reply
:iconfirehorse6:
firehorse6 Featured By Owner Nov 24, 2013  Hobbyist General Artist
LOL XD
Reply
:icontheshipingqueen:
TheShipingQueen Featured By Owner Nov 16, 2013  Student Traditional Artist
GOOD
Reply
:iconshitthisfuckingname:
Shitthisfuckingname Featured By Owner Oct 14, 2013  Hobbyist
I love so much the expression of N, green, red and emerald xD
really funny, good job!
Reply
:iconfirehorse6:
firehorse6 Featured By Owner Nov 13, 2013  Hobbyist General Artist
thank u so much! im glad u think so!
Reply
:iconsuiseisekishadaria17:
SuiseisekiShadAria17 Featured By Owner Oct 12, 2013  Hobbyist Writer
Copper: *sighs* c'mon guys, it's not Red's fault Emerald didn't know... And, White... you haven't explained the concept of "Santa Clause" to N yet? By the way, how's your back Professor Oak? *sigh* if you're all just gonna stand there all night and glare at Red; I guess I'm gonna be the one who has to find Emerald... *walks out*

lol kinda how I reacted when I found out the truth too... ;A; 
Reply
Add a Comment: